Playstation 3 vs Xbox 360

Gaming News, Reviews, Your Opinions and Alot more...

Home Post New Entry

The #1 Reason you should get a Wii!

Posted by Terrorized666 on January 8, 2011 at 11:31 AM

You need Adobe Flash Player to view this content.

As you may have heard, there is a BRAND NEW 007: Goldeneye on the Wii system... And all we can say, THIS is the reason to go buy one, NOW! This video says everything that you need to know about this game. This game got a HIGHER Rating than Black Ops! I don't have a Wii, but after seeing all these previews, and actually playing it at a friends house, I want one so bad!

When they get to the point where they say, "If you want to play the original game, go hook up your N64." Well I say, "OR! GO to my site and play it on your computer!" I have the original 007: Goldeneye at Terrorized Productions. (Link will take you to the game)

Categories: Videogames, Nitendo Wii, Gaming Reviews

Post a Comment

Oops!

Oops, you forgot something.

Oops!

The words you entered did not match the given text. Please try again.

Already a member? Sign In

7 Comments

Reply The.Darkline
1:18 PM on January 8, 2011 
heres a weird thing about that i played this game and it was meh...yeah it was a good game compared to most of the crap on the Wii but compared to other games on the 360 and ps3 its crap, well just bland it was clear to me that the reviewer was blinded by nostalgia this game is just bland nothing special brings nothing new to its genre and nothing new to gaming as a whole, but if you already own a Wii yeah go get it its the best thing on there but if you don't this game is not worth buying one fore
Reply Terrorized666
12:45 PM on January 9, 2011 
The.Darkline says...
heres a weird thing about that i played this game and it was meh...yeah it was a good game compared to most of the crap on the Wii but compared to other games on the 360 and ps3 its crap, well just bland it was clear to me that the reviewer was blinded by nostalgia this game is just bland nothing special brings nothing new to its genre and nothing new to gaming as a whole, but if you already own a Wii yeah go get it its the best thing on there but if you don't this game is not worth buying one fore

But seeing how this is the BEST FPS on the Wii, it is worth it... And I am also a huge 007 fan. I have every movie, all the games, Die hard fans would go buy it... just like I am planing to.

Comparing this game to what the 360 & PS3 can do, well no s**t it looks crappy. But for Wii standards, its pretty amazing.
Reply The.Darkline
6:55 PM on January 9, 2011 
Terrorized666 says...
But seeing how this is the BEST FPS on the Wii, it is worth it... And I am also a huge 007 fan. I have every movie, all the games, Die hard fans would go buy it... just like I am planing to.

Comparing this game to what the 360 & PS3 can do, well no s**t it looks crappy. But for Wii standards, its pretty amazing.

why do Wii games get an easy rid just because there on the wii graphics i can look past, but its just a dull FPS that has nothing new in it so i don't see why people are being told to go buy a WII for this game when there loads of amazing games on the other 2 better consoles
Reply Terrorized666
7:32 PM on January 9, 2011 
The.Darkline says...
why do Wii games get an easy rid just because there on the wii graphics i can look past, but its just a dull FPS that has nothing new in it so i don't see why people are being told to go buy a WII for this game when there loads of amazing games on the other 2 better consoles

And I suppose you would say the exact same thing if I told you to try out my Doom Mod. "There are better games out there, bla bla bla."
And there are other games that are a must on the Wii. Metroid, Mario, Zelda, basically all the Nintendo characters are there to buy, but I'm sure that everyone knows that already.
Reply The.Darkline
7:38 PM on January 9, 2011 
Terrorized666 says...
And I suppose you would say the exact same thing if I told you to try out my Doom Mod. "There are better games out there, bla bla bla."
And there are other games that are a must on the Wii. Metroid, Mario, Zelda, basically all the Nintendo characters are there to buy, but I'm sure that everyone knows that already.

not really as a doom mod would be free (and doom the game itself is cheap) and i would have to shell out 40 for a game that would have been good back on the gamecube just, the new metro game is pants btw mario is doing no one any harm so ill let him slide and i didn't play zelda so i can judge still 2 games not worth the console
Reply ITZ KARMATURTLE
5:09 PM on January 13, 2011 
Bringing Goldeneye to the Wii, in my opinion, was the worst thing Nintendo could have done. All they are trying to do is squeeze more money out of their crap system because now that Move and Kinect are on the market, people are upgrading. They think that by bringing a game that was popular on the N64 (Don't misunderstand me, I loved Goldeneye on the N64) and putting it on the Wii, they will save what little players the still have. The game is no longer what it was. From the commercials, the graphics are still crappy (Again, don't misunderstand me, I'm okay with bad graphics and I haven't played the game to know for sure). Also, they did the horrible act, putting an FPS on that sh*tty Wiimote. That thing was not made to support shooters, I know it, you know, and Nintendo sure as hell knows it. Terrorized, if you're willing to waste $200+ on a Wii and a game that should have stayed in peace, be my guest, just know that it's a bad move.
Reply Terrorized666
8:26 PM on January 13, 2011 
ITZ PARADOXICAL says...
Terrorized, if you're willing to waste $200+ on a Wii and a game that should have stayed in peace, be my guest, just know that it's a bad move.

Actually, I'll only be spending $95 for Wii+007. I don't think that is a bad move.

And believe it or not, but this is the THIRD Goldeneye game out there. Lets just say, don't waste your time googling the second one. You will regret it. Can you say 0.5/5 rating for the second game! ... Yes, it was that bad.